Dilarang memberi makanan kepada haiwan di sini...


Thursday, February 12, 2009

Exam + Internet slow = Tak update blog

Internet yang teramat la slow, sabar je la

Ni ada teori terbaru yang baru dirumuskan dan sudah dibentangkan di Konvensyen Selamatkanlah Rumput 2009, anjuran Persatuan Gembala Kambing Asia Siberia di Vladivostok, Rusia. Teori ni yang dibentangkan oleh Pak Cik Gembala Kambing menyatakan bahawa:

EXAM + INTERNET SLOW = TAK UPDATE BLOG

Haha, macam-macam la. Banyakla teorinya.
Di kesempatan ini, saya minta maaf kepada rakan-rakan bloggers atau siapa saja yang mengikuti perkembangan blog ni (ade ke orang nak baca blog syok sendiri ni?), atas perkara-perkara yang dinyatakan di atas, saya tidak dapat mengupdate blog ni dengan cemerlangnya (cemerlang ke? prasan betul!!!). Sekali lagi saya minta maaf, insyaAllah blog ni akan kembali aktif jika segala urusan yang melibatkan profesional exam ni selesai pada pertengahan Mac 2009. Terima kasih kerana sudi menyokong dan sudi membaca blog ni. Doakan saya berjaya dalam exam ni ye...

Gembala: Siapa Gembala Kambing ni ye? Kalau nak tahu siapa pak cik ni, termasuklah resume pak cik, status pak cik, nantikan pendedahan identiti pak cik, April ni. Akan datang.

Penulis : Aik, ade je pak cik gembala ni menyibuk, post orang semua nak comment.

Gembala: Suka hati aku la, kan blog ni nama aku, mestila aku nak glamourkan diri aku ye tak? Mmm, tunggu ye April ni.

0 comments:

Soccernet's Top Story